new_year

new_year
24 اسفند 1398

پیام صوتی مدیریت محترم عامل، جناب آقای دکتر نی ریزی در آستانه سال نو

*دانلود و پخش پیام صوتی*

 

همکاران گرامی
در روزهای پایانی سال 98 هستیم، در این سال سرزمین و مردم عزیز ما، از ابتدا با مشکلات گوناگون اقلیمی، اجتماعی و در این روزهای آخرین با تهاجمات بهداشتی روبرو بوده اند. با این وجود هنوز ایستاده و نمایش غرورآفرینی از تاب آوری  خود بروز داده اند. ما مدیران شرکت افتخار می کنیم که در کنار شما یاران همدل در سال گذشته از تمامی این تنگناها عبور کرده و  علی رغم سختی کار، به ویژه در دورترین نقاط کشور، سال را با توفیق نسبی به اتمام می رسانیم. علی رغم محدودیت های اقتصادی که گریبان گیر کارفرمایان دولتی بود با این وجود میزان وصولی شرکت بیش از 35 درصد افزایش پیدا نمود که تا حدودی کاهش درآمدهای ارزی در سال جاری را جبران کرد. بطور کلی عملکرد ما با توجه به میزان درآمد حاصله از طرحهای مختلف  25 درصد از سال قبل بیشتر بود که بخشی از این افزایش ناشی از تغییر حق الزحمه های نظارت های کارگاهی بود.
سال 1399 را چون گذشته با امید فراوان آغاز خواهیم کرد. به لحاظ حجم پروژهای مطالعاتی و اجرایی که در سبد فعالیت های خود داریم، چندان نگران کمبود پروژه در سال آتی نخواهیم بود، لذا همت خود را معطوف به بهبود سامانه های شرکت و ارتقای کیفیت ستانده ها خواهیم کرد. به امید اینکه در سال پایانی قرن چهاردهم شمسی یک مجموعه مهندسی بی نقصی را تحویل مدیران قرن پانزدهم شرکت دهیم. بدیهی است، تحقق این رویاها نیازمند به تقویت و بهبود ساختارهای اقتصادی و اجتماعی کشور دارد.
 ما کارکنان شرکت مهندسی مشاور طوس آب سوگند یاد می کنیم که در راه آبادانی و سربلندی کشور عزیزمان و خدمت به مردم راستین این سرزمین از تمامی وجود خود و امکانات قابل دسترس به شایستگی بهره خواهیم گرفت و سال 1399 را با تلاش خود به یک دوره به یاد ماندنی در تاریخ این شرکت تبدیل خواهیم کرد. 
در پایان امیدوارم خانواده طوس آب و شرکتهای وابسته سال 1399 را در پناه یزدان پاک  همراه با سلامتی آغاز کرده و با شادی و شادکامی طی نمایند.
پروردگارا ما را برای گام گذاری در این راه یاری ده.
سعید نی ریزی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل